Als Australië's meest gevierde curve model, moeder, auteur, podcaster en milieuactivist belichaamt Robyn alles waar INIKA Organic voor staat; authentiek natuurlijk, duurzaam en doelgericht.
Robyn werd geboren in New South Wales, Australië en woont nu in NYC met haar langdurige partner, de Amerikaanse advocaat Everest Schmidt, en hun achtjarige dochter, Ripley. Het meest bekend van haar cover van Vogue Italia's juni 2011 nummer, was Robyn een van de eerste curve modellen op de cover van Vogue Italia samen met mede plus-size modellen Tara Lynn en Candice Huffine, gefotografeerd door Steven Meisel.
Begin 2015 werd Robyn een Sports Illustrated "Rookie", waarmee ze de eerste "plus-size" model werd die in het jaarlijkse Swimsuit Issue van het tijdschrift verscheen. Sindsdien is ze in het nummer geweest, 2015, 2016, 2017 en in 2018 filmde ze ook de serie "In her own words" voor het tijdschrift. Datzelfde jaar werd ze uitgenodigd om te spreken in de ELLEN show om haar boodschap van lichaamspositiviteit en inclusiviteit te delen.
Tijdens de pandemie creëerde Robyn een podcastserie genaamd "Everybody" met Robyn Lawley via Audible. Door ongelooflijke gasten te interviewen zoals Turia Pitt en Jameela Jamil—maar ook gewone mensen die de wereld blijven veroveren ondanks chronische ziekte—richt Robyn een kritische blik op de #BodyPositive beweging.
Robyn is gepassioneerd over koken en gebruikt haar sociale platforms om eenvoudige veganistische recepten en tips te delen over eten in restaurants over de hele wereld.
Als PETA Australia Ambassadeur adviseert en voert Robyn campagne voor dierenrechten over de hele wereld.
In 2022 keerde Robyn terug naar Australië om de Curve Edit te leiden, de allereerste maat-inclusieve catwalk op de Australian Fashion Week. Hier werd Robyn voor het eerst geïntroduceerd aan INIKA Organic, die het evenement sponsorde.
“Mijn reis met INIKA begon toen ik de Curve Edit leidde op de Australian Fashion Week van vorig jaar, waar ik de make-up uit de eerste hand kon ervaren. In het begin was ik gewoon weggeblazen door hoe de make-up eruitzag en voelde op mijn huid. Later, toen ik wat dieper groef, was ik zo opgewonden om te ontdekken dat INIKA de weg leidde in duurzaamheid als 's werelds eerste plastic neutrale make-up merk. Het is ook veganistisch en 100% natuurlijk. Ze hebben ook een ongelooflijke huidverzorgingslijn die krachtige organische ingrediënten en rijke botanische werkstoffen gebruikt.
Ik kon me geen beter merk voorstellen om mee samen te werken, dus ik ben verheugd om te delen dat ik @inikaorganic's nieuwe ambassadeur ben!”- Robyn Lawley We zijn er trots op te delen dat al onze campagnebeelden met Robyn volledig onbewerkt zijn, ze zullen op geen enkele manier worden bewerkt of ge-airbrusht. Net als INIKA zijn deze beelden puur, natuurlijk en onaangeroerd.
“Mooi zijn betekent niet perfect zijn. We wilden een campagne die onze pure authentieke merkethos weerspiegelde, een mooie en krachtige campagne leveren die ook natuurlijk en echt was, daarom hebben we de beslissing genomen om geen van de beelden te retoucheren,” voegde Amanda Connors, Global Chief Marketing Officer voor Total Beauty Network, toe.
Robyn is ook enthousiast om deel uit te maken van de jury voor People with Purpose, een INIKA Organic initiatief ontworpen om onze onbezongen helden uit de gemeenschap te erkennen, ondersteunen en vieren die ongelooflijke dingen doen op het gebied van duurzaamheid, milieubescherming of dierenwelzijn. De People with Purpose-beurs staat open voor Australische inwoners en de ontvanger zal $10.000 ontvangen om verder te investeren in hun zaak. Verdere informatie is beschikbaar op https://www.inikaorganic.com/pages/people-with-purpose
